niedziela, 8 kwietnia 2012

Cześć ; **
Pogoda jest okropna zmarzłam dzisiaj strasznie ; ) 
Właśnie wróciłam do domu i siedzę owinięta w kocu z herbatą w ręce ;pp
Dzisiejszy świąteczny dzień zaliczam do udanych spotkałam się z kuzynem daawno się z nim nie widziałam i zdziwił mnie, wyrósł chłopak i zmądrzał więc mieliśmy o czym rozmawiać ; )
Kochana Babcia Zosia jak zwykle nie zawiodła mnie pyszniutkim obiadkiem ; )
Najadłam się strasznie,brzuch mi pęka a do tego dołożyłam sobie jeszcze ciast ale cóż od tego są świeta ; )

Sebuś od rana szukał zajączka znalazł,znalazł cieszę się,że maluch jest z nami dzięki niemu każde święta mają są bardziej wesołe nas już niestety nie bawią takie zabawy typu szukanie zajączka a najmłodszym najdrobniejsze rzeczy sprawiają tyle radości ; ) Na wtorek mam już plany jadę z Agą na zakupy w końcu to co się ma trzeba wydać, prawda ?; > i daaawno Agnieszki nie widziałam noooooo ;ppp
Teraz nic więcej mi nie pozostaje jak tylko siedzieć i dalej się grzać ; ] a Wam kochane życzyć mokrego dyngusa ! : )
Dobranoc ; ** 
                     P.S. pięknie dziękuje za wszystkie komentarze bardzo mi miło je czytać ! ; *

2 komentarze:

Monika Macyszyn pisze...

świetny blog! między innymi dlatego, że nie chwalisz się w każdym poście swoją garderobą. Oby tak dalej! Będę tu częściej zaglądać :)

Patrycja pisze...

dziękuje Ci bardzo i zapraszam serdecznie ; *
też chętnie Cię odwiedzę ; )