środa, 4 kwietnia 2012

Witam Serdecznie ; )
Padam z nóg nie mam na nic ochoty tak mi się nic nie chce ; )
jestem strasznie zadowolona z tego,że jest wolne ;)
Dzisiaj wróciłam od Agnieszki i no jak zawsze już za nią tęsknie na szczęście jutro widzimy się na Rybniku haha trzeba pare spraw pozałatwiać a potem na pewno jakieś zdjęcia ;-)
Nudzi mnie siedzenie na komputerze i chyba wezmę się od jutra za coś bardziej ambitnego ;-p
Męczy mnie parę spraw ale myślę,że jestem na dobrej drodze ;- D
W ogóle jak macie jakieś ładne bransoletki np:same robicie i sprzedajecie ;) chętnie czekam na zdjęcia bo chciałabym coś zakupić ale nie umiem znalezć takich żeby mi wpadło w oko ; )
Z góry wielkie dziękki ; *
Dobranoc, trzymajcie się ; ** ; ** 
P.S. jeżeli macie jakieś pytania piszcie chętnie odpowiem ; ) ; D 

 

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ładna jestes ;]

... pisze...

Ej no ja równiez tęsknie juz * szkoda ,ze to dzisiaj nie wypaliło ,ale jutro nawet bez wzgledu na pogode jade , musze cos kupic przeciez xd ; ):)

Eliza Wan-Hevel pisze...

Ale śliczna jesteś :* i te włosy <3