poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Cześć czołem ;-)
Hmmm.... i znów wszystko jak te weekendy mi szybko mijają ; < 
Weekend był okropny ; ( dziś również jest strasznie ciągle leje,leje i leje nienawidze takiej pogody aaaaaaaa aż się nigdzie nie chce wychodzić a trzeba ; )
Dziś posiedziałyśmy z Agulina i pogadałyśmy dużo czasami dobrze jest sobie pogadać codziennie się widzimy ale nie zawsze mamy taką wene rozmowa się kleiła hahahah  ; )
Aaaaa dopiero 13.30 a ja już w domu och jak dobrze naprawdę ;-p mogłabym tak codziennie ; )
przynajmniej mam więcej czasu na ''opierdzielanie się'' hahaha  ; )
Jejj jak ja nie mam na nic chęci... 
Dobra nie mam co pisać lece zaraz ogarnąć się i przyszykować sobie coś do jedzenia i na TV !: )
Oglądacie ''pierwszą miłość'' ? :D 
A jutro znowu lekki dzień rano teatr,idziemy na ''świętoszka'' nie ;   < 
nie przepadam za teatrem ale lepsze to niż siedzenie w szkole ; *
Macie tu na popołudnie ; * 

5 komentarzy:

... pisze...

:*******

Monika Macyszyn pisze...

ze świętoszka na pewno będziesz zadowolona :) zazdroszczę luzu, ja niestety jak na złość mam masę roboty ;x

Anonimowy pisze...

skad sweterek ?;d

Anonimowy pisze...

U mnie obecnie na szczęście nie pada...xd Ja oglądam pierwszą miłość ;D Fajne zdjęcie...chcę taką pogodę jaka jest na nim :)

Karolina pisze...

Piękna jak zawsze. ;-) :*