piątek, 13 kwietnia 2012

Witajcie Piękne : )
ale jestem zmęczona ; ) 
piątek 13-go na szczęście nie był dla mnie pechowy ;)
jedynie sprawdzian z matematyki bo jestem pewna,że poszedł mi strasznie,gdyż nie rozumiem funkcji liniowych;)
Plusem jest również to,że skończyliśmy lekcje o 13.15;)
poszłyśmy z Agnieszką sobie na zakupy ;D i siedziałyśmy ze 3 godz. na Rynku w Rybniku ; ) gadałyśmy,gadałyśmy,gadałyśmy ; ) 
a Wam jak minął ten ''pechowy dzień'' 
ja osobiście nie wierze w takie zabobony ; > 
Miłego dnia i w ogóle weekendu ; ) przez ten weekend duuużo roboty no ; < 
praca semestralna z kontrukcji oraz rozprawka : ) hahahah


4 komentarze:

Monika Macyszyn pisze...

piątek jak każdy inny :) fajne zdjęcia!

M.♥ pisze...

Dla mnie również nie był jakiś pechowy czy coś. Świetne zdjęcia, niesamowity blog!
Obserwuję i liczę na to samo ♥.

Anonimowy pisze...

Dla mnie też nie był pechowy ;) A funkcji liniowych też nie rozumiem :D Ładne zdjęcia :)

... pisze...

eeeej tez nie ogarniam tych funkcji jednak hahahaha ;D